Empecipiando una presentación

Distintes formes pa empezar una presentación. Una vegada que la presentación tea activa, pue tomar el control primiendo los botones del mur.

De mou predetermináu una diapositiva empieza na primer páxina. Usté avanza manualmente al traviés de les diapositives hasta la última páxina. Pue camudar esta configuración.

Empecipiando una presentación

tip

Press Esc to abort the slide show before its end.


Hai munches más tecles disponibles en controlar una diapositiva. Tamién pue faer clic col botón derechu del mur p'abrir un menú de contestu con comandos útiles.

Amosar una presentación automática (mou quioscu)

Pa camudar automáticamente a la siguiente páxina, tien d'asignar una transición de diapositiva a cada disapositiva.

  1. Open the Slide Transition sidebar deck.

  2. In the Advance Slide area, click After and enter a time duration.

  3. Click Apply Transition to All Slides.

tip

Pue asignar un tiempu distintu pa cada diapositiva pa proceeder a la siguiente diapositiva. La ferramienta de Presentación con cronometraxe pues asisti-y pa poder axustar el tiempu.


P'avanzar a la primer diapositiva, una vegada que s'amosaron toles diapositives, tien de configurar la presentación por que se repita automáticamente.

  1. Escueya Presentación - Configuración de la presentación.

  2. In the Presentation Mode area, choose Loop and repeat after and set the duration of the pause between shows.

Executar una presentacion dende un ficheru.

Pue empecipiar LibreOffice dende la llinia de comandu, siguíu de los parámetros -show y un nombe de ficheru de Impress. Por exemplu, pa empecipiar un ficheru filename.odp dende la llinia de comandu, escriba'l siguiente comandu:

soffice -show filename.odp

Esto asume que soffice atopar na ruta de programes del so sistema y que'l documentu filename.odp atópase allugáu dientro del direutoriu actual.

Please support us!