La función d'abasnar y asitiar na vista de fonte de datos

Una forma rápida de copiar d'una fonte de datos a un ficheru de testu o una fueya de cálculu, o de crear formularios basaos nuna fonte de datos, ye cola función d'abasnar y asitiar.

Copia de datos col punteru del mur

Copia por aciu abasnar y asitiar

Si deseya invertir una aición d'abasnar y asitiar, asitie'l cursor nel documentu y escueya Editar - Desfacer.

tip

Tamién ye posible copiar abasnando y asitiando dende un documentu a una fonte de datos:


tip

Ye posible abasnar una tabla de testu o'l rangu escoyíu d'una fueya de cálculu por aciu la función d'abasnar y asitiar a un contenedor de tables nel esplorador de fonte de datos.


tip

El testu planu pue copiase por aciu la función d'abasnar y asitiar d'un documentu a un campu de datos na vista de fonte de datos.


Aplicar datos en documentu de testu

Pue inxertar un campu de base de datos nun documentu de testu abasnando'l nome d'un campu dende la testera de la columna de la vista de fonte de datos al documentu. Esto ye especialmente útil cuando diseñe formularios. Arrastre los campos deseyaos (direiciones principales, forma de les direiciones, etc.) al documentu.

Pa inxertar un rexistru enteru, escueya la testera correspondiente y abasnar al documentu. Al soltar el botón del mur abrirá'l diálogu Inxertar columnes de la base de datos, nel que va poder decidir si deseya utilizar tolos campos de la base de datos y si deseya copiar los datos nel documentu en forma de testu, de tabla o de campos. van inxertase tolos rexistros anguaño escoyíos.

Aplicar datos nuna fueya de cálculu

Pue inxertase unu o más rexistros na fueya activa d'una fueya de cálculu. Pa ello, escueyi les fileres na vista de la fonte de datos y, por aciu abasnar y asitiar, ponles na fueya de cálculu. Los datos inxértanse nel llugar en que se llibera'l botón del mur.

Inxertar campos de control nun formulariu de testu

Si crea un formulariu enllazáu a una base de datos va poder xenerar controles abasnando y asitiando a partir de la vista fonte de datos.

Al abasnar una columna de base de datos nel documentu de testu inxerta un campu. Si caltiense calcaes Shift + al abasnar, inxertar un campu de testu, arrexuntáu col respectivu campu d'etiqueta. El campu de testu yá contién tola información de la base de datos que se precisa pal formulariu.

Please support us!