ODBC

Especifica la configuración pa les bases de datos ODBC. Inclúi los datos d'accesu del usuariu, la configuración del controlador y les definiciones de tipos de lletra.

Nome d'usuariu

Escriba'l nome d'usuariu p'aportar a la base de datos.

Ríquese una contraseña

Torga que los usuarios ensin autorizar apuerten a la base de datos. La contraseña namái tien d'especificase una vegada por sesión.

Opciones del controlador

Nesti cuadru de testu definen opciones adicionales del controlador nel casu de qu'esto seya necesariu.

Rexistru de caráuteres

Escueye'l códigu de conversión que se va usar pa ver la base de datos in LibreOffice. Esto nun va afectar la base de datos. Escueya "Sistema" pa usar el xuegu de caráuteres per defeutu del sistema operativu. Les bases de datos de Testu y dBASE tán acutaes pal usu de xuegos de caráuteres con llargor de campu afita, onde tolos caráuteres tán codificados col mesmu númberu de bytes.

Xeneral

Recuperar los valores xeneraos

Dexa a LibreOffice almitir campos de datos de medría automática pa la fonte de datos ODBC o JDBC actual. Escueya esta opción si la base de datos nun incorpora la función de medría automática na so capa SDBCX. Polo xeneral, la opción de medría automática sueli tar acomuñada al campu de llave primaria.

Instrucción de medría automática

Escriba una espresión SQL qu'indique a la fonte de datos qu'amonte automáticamente el campu de datos de tipu Enteru especificáu. Por exemplu, una espresión SQL típica pa crear un campu de datos sería:

CREATE TABLE "tabla1" ("díi" INTEGER)

P'amontar automáticamente el campu de datos "díi" nuna base de datos MySQL, camude la espresión por:

CREATE TABLE "tabla1" ("díi" INTEGER AUTU_INCREMENT)

Esto ye, escriba AUTU_INCREMENT nel cuadru Instrucción de medría automática.

Consulta de los valores xeneraos

Escriba una espresión SQL que devuelva l'últimu valor autoincrementado del campu de datos llave primaria. Por exemplu:

SELECT LAST_INSERT_D();

Utilizar les restricciones del nome SQL92

Dexa namái l'usu de nomes con caráuteres que cumplan les restricciones de nomes SQL92 na fonte de datos. El restu de caráuteres refúguense. Tolos nomes tienen d'empezar por una lletra mayúscula o minúscula o un guión baxu ( _ ). El restu de caráuteres puen ser lletres ASCII, guiones baxos o númberos.

Usar catálogu con bases de datos basaes n'ficheru

Usa l'orixe de datos actual del Catálogu. Esto ye útil cuando l'orixe de datos ODBC ye un sirvidor. Si l'orixe de datos ODBC ye un driver dBASE, dexe ensin escoyer el caxellu de verificación.

Please support us!