Copiar tables

Pue copiar una tabla abasnar y asitiándola nel área de tables d'un ficheru de base de datos abre'l diálogu Copiar tabla.

Nome de la tabla

Especifica un nome pa la copia. Ciertes bases de datos aceuten namái nomes con ocho carácter o menos.

Opciones

Definición y datos

Crea una copia esacta de la tabla de base de datos. Cópiase la definición de la tabla y la totalidá de los datos. La definición de la tabla inclúi la estructura d'ésta y el formatu de los distintos campos, incluyíes les propiedaes especiales d'éstos. El conteníu de los campos apurre los datos.

Definición

Copia namái la definición de la tabla, non los datos correspondientes.

Como visualización de tabla

If the database supports Views and you selected this option, a query will be created in the table container as a table. This option allows you to view the query results as a normal table view. The table will be filtered in the view with a "Select" SQL statement.

Amestar datos

Amiesta los datos de la tabla que se va a copiar a otra tabla.

La definición de tabla tien de ser esactamente la mesma por que los datos puedan copiase. Los datos nun puen copiase si un campu de datos de la tabla de destín presenta un formatu distintu del que tien el campu equivalente na tabla d'orixe.

Pue ver los nomes de los campos de datos na páxina Aplicar columnes del diálogu Copiar tabla.

Si los datos nun puen axuntase va ver nel diálogu Información sobre les columnes una llista de campos que los sos datos non poder copiar. Si confirma esti diálogu faciendo clic n'Aceutar, namái s'axunten los datos que nun apaecen na llista.

Iconu de nota

Si'l llargor de los campos de la tabla destín ye inferior a la de los campos de la tabla fonte al axuntar los datos, los campos fonte van encaboxase automáticamente p'axustase a los llargores de los campos de la tabla destín.


Crear llave primaria

Xenera automáticamente un campu de datos con clave primaria y rellenar con valores. Siempres va poder usar esti campu una y bones la llave primaria siempres tien de tar disponible pa editar la tabla.

Nome

Especifica un nome pa la clave primaria xenerada. Esti nome ye opcional.

Páxina siguiente

Please support us!