Xeneral

P'aportar a esta orde...

Open context menu of a selected form element - choose Form Properties - General tab.

Open Form Design toolbar, click Form Properties icon - General tab.


Un formulariu ye un documentu de testu o una fueya de cálculu que contién distintos campos de control de formulariu. Si créase un formulariu pa una páxina web, l'usuariu va poder introducir datos nella pa unvialos al traviés d'Internet. Los datos de los campos de control del formulariu tresmitir a un sirvidor especificando una URL; darréu, el sirvidor pue procesar dichos datos.

Nome

Especifica un nome pal formulariu. Esti nome utilizar pa identificar el formulariu nel Navegador de formularios.

URL

Especifica la URL a la que se van a tresmitir los datos del formulariu completáu.

Marcu

Define'l marcu destín nel que tien d'apaecer la URL cargada.

Al calcar nel campu va poder escoyer una opción de la llista qu'especifique en qué marcu se debe cargar el documentu siguiente. Les posibilidaes son:

Entrada

Significáu

_blank

L'elementu siguiente inxertar nun frame nuevu y baleru.

_parent

El documentu siguiente inxertar nun frame d'un nivel cimeru. Si esti nivel cimeru nun esiste, el documentu inxertar nel mesmu frame.

_self

El documentu siguiente inxertar nel mesmu frame.

_top

El documentu siguiente inxertar nuna Top-Window (ventana cimera), eso ye, nel frame asitiáu na parte más alta de la xerarquía. Si'l frame de partida ye yá una ventana cimera, el documentu inxertar nel mesmu frame.


Tipu d'unviada

Especifica'l métodu pa tresferir la información d'un formulariu completáu.

El métodu "Get" tresmite los datos de cada unu de los campos de control como una variable d'entornu. Dichos datos axuntar a la URL col formatu "?Control1=Conteníu1&Control2=Conteníu2&..."; darréu, un programa analiza la cadena de caráuteres nel sirvidor del destinatario.

El métodu «Post» crea un documentu a partir del conteníu del formulariu y lu unvía al URL especificáu.

Codificación al unviar

Especifica'l tipu de codificación de la tresferencia de datos.

Tresmisión d'información de los campos de control

Al unviar un formulariu tener en cuenta tolos campos de control disponibles en LibreOffice. Tresmítese siempres el nome del campu de control y, si esiste, el correspondiente valor asociáu.

Los valores que se tresmiten dependen del respectivu campu de control. Nos campos de testu tresmiten los rexistros visibles; nos llistaos, los escoyíos; nos campos de seleición y opción tresmiten los valores referenciales correspondientes, siempres qu'estos campos tean activaos.

El mou de tresferencia d'esta información depende del métodu de tresmisión escoyíu (Get o Post) y de la codificación (URL o Multipart). Por exemplu, si escueyen el métodu Get y la codificación URL, los pares de valores unviar cola forma <nome>=<valor>.

Amás de los campos de control conocíos n'HTML, LibreOffice ufierta otros adicionales. Tenga en cuenta que nos campos con un formatu numbéricu específicu, nun se tresmiten los valores visibles, sinón los formatos predeterminaos establecíos. La tabla siguiente amuesa cómo se tresmiten los campos de control específicos de LibreOffice:

Campu de control

Par de valores

Campu numbérico, campu de moneda

Como separador de decimales indícase siempres un puntu.

Campu de fecha

La fecha tresmítese siempres col formatu fixu (MM-DD-AAAA), independientemente de la configuración local del usuariu.

Campu horario

La hora tresmítese siempres col mesmu formatu (HH:MM:SS), independientemente de la configuración local del usuariu.

Campu amazcaráu

Los valores de los campos amazcaraos tresmítense como campos de testu, esto ye, utilízase'l valor visible nel formulariu.

Control de tables

Dende'l control de tabla tresmítense siempres les columnes individuales. Únviense'l nome del campu de control, el nome de la columna y el valor d'ésta. Si utiliza'l métodu Get con codificación d'URL, la tresmisión efeutuar de la siguiente forma: <nome del campo de control tabla>.<nome de la columna>=<valor>, por exemplu, siendo'l valor dependiente de la columna.


Please support us!