Tipu de Gráficu Columna y Barra

Na primer páxina del Asistente pa gráfiques pues escoyer un tipu de gráfica.

P'aportar a esta orde...

Choose Insert - Chart...

Icon

Insert Chart


Columna

Esti tipu amuesa un gráficu de barra con barres verticales. Al altor de cada barra ye proporcional al so valor. La exa X amuesa les categoríes. La exa Y amuesa el valor pa cada categoría.

Normal - esti subtipu de gráficu amuesa tolos valores d'una categoría unos al llau d'otros. La principal aplicación ye la comparanza de datos en valor absolutu col restu de los datos.

Apilado - esti subtipu amuesa los valores de datos de cada categoría unos enriba d'otros. L'oxetivu principal ye'l de dar una visión xeneral del valor de la categoría y la contribución individual de cada valor dientro de la so categoría.

Porcentaxe - esti subtipu amuesa'l porcentaxe relativu de cada valor de datu en rellación col total de la so categoría. L'oxetivu principal ye amosar la contribución relativa de cada valor al total de la categoría.

Pue activar la Vista 3D de los datos. L'esquema "realista" intenta dar la meyor apariencia 3D. L'esquema "simple" intenta paecese a la vista de gráficu d'otros productos Office.

Pa gráficos 3D, pue escoyer la forma de cada valor de datu d'ente les siguientes opciones Caxa, Cilindru, Conu y Pirámide.

Barra

Esti tipu amuesa un gráficu de barra con barres horizontales. El llargor de cada barra ye proporcional al so valor. La exa Y amuesa les categoríes. La exa X amuesa'l valor de cada categoría.

Los subtipos son del mesmu tipu que la Columna.

Please support us!