Importar y esportar datos en Base

From LibreOffice Help
Jump to: navigation, search

Un métodu fácil pa importar y esportar tables de bases de datos utiliza Calc como "aplicación ayudante".

Esportar datos dende Base

Cópiase una tabla de Base a una fueya de Calc y, de siguío, puen guardase o esportar los datos en cualquier formatu de ficheru compatible con Calc.

  1. Abra el ficheru de base de datos que contién la tabla que deseye esportar. Faiga clic en Tables pa ver les tables o en Consultes pa ver les consultes.
  2. Escueya Ficheru - Nuevu - Fueya de cálculu.
  3. Na ventana de Base, faiga clic col botón derechu nel nome de la tabla que quiera esportar. Escueya Copiar nel menú contestual.
  4. Faiga clic na caxella A1 na nueva ventana de Calc y escueya Editar - Pegar.

Agora pue guardar o esportar los datos en munchos tipos de ficheru.

Importar datos a Base

Note.png Pue importar documentos de testu, documentos de fueyes de cálculu según la llibreta de direiciones en mou de namái llectura.
Note.png Cuando importa testu d'un documentu de fueya de cálculu, el ficheru tien de contener una primer filera con información na testera. La segunda filera del ficheru convertir na primer filera de datos valíos. El formatu de tolos campos na segunda filera determina los formatos de la filera completa. Cualquier información sobre'l formatu del documentu se perdera cuando s'importa a Base.
Note.png Exemplu, p'asegurase que la primer columna tien un formatu de testu, tienes de ver que'l primer campu de la primer filera de datos contién un númberu, tola columna esta establecida como formatu de númberu y solo númberos van amosase.
  1. Abra un ficheru de Base del tipu de base de datos que deseye.

    Cree un ficheru de Base col Asistente pa bases de datos o abra un ficheru de Base esistente que nun seya de namái llectura.
  2. Abre el ficheru Calc que contién los datos pa ser importaos a Base. Pues abrir el ficheru *.dbf dBASE o munchos otros tipos de ficheros.
  3. Escueya los datos que quiera copiar en Base.

    Pue especificar una área de caxelles, como A1:X500, nel cuadru de nome si nun deseya movese pol documentu.

    Si la to copies una fueya de dBASE, inclúi la filera enriba que contién los datos de testera.
  4. Escueya Editar - Copiar.
  5. Na ventana de Base, faiga clic en Tables pa ver les tables.
  6. Na ventana de Base, escueya Editar - Pegar.
  7. va abrise'l cuadru de diálogu Copiar tabla. Munches bases de datos precisen una clave principal, por eso ye recomendable escoyer el caxellu Crear una clave principal.
Tip.png En sistema Windows, tamién pue abasnar y asitiar en llugar de copiar y pegar. Pa bases de datos rexistraes, pue abrir el navegador d'oríxenes de datos (calcar F4) en llugar d'abrir la ventana de Base.

Related Topics

Utilizar bases de datos en LibreOffice Base

Información xeneral de bases de datos

Importar y Esportar ficheros dBASE

Abrir y guardar ficheros de testu CSV