Númberu de páxina

El númberu de la páxina apaez nesti campu de la barra d'estáu. Un doble clic abre'l Navegador, col cual pue esquizase el documentu. Un clic col botón derechu del mur amuesa tolos marcadores del documentu. Faiga clic nun marcador p'asitiar el cursor del testu nel allugamientu del marcador.

La páxina que s'amuesa (x) y el total de páxines (y) amosar de la forma Páxina x de y Cuando se mueve por un documentu por aciu el mur, el númberu de páxina apaez en pantalla cuando se suelta'l botón. Cuando se mueve por aciu la barra de desplazamientu, los númberos de páxina apaecen en pantalla como un conseyu d'Ayuda. La barra d'estáu y la barra de desplazamientu tienen el mesmu formatu de numberación de páxines.

Pue activar o desactivar la visualización delNavegador con un doble clic nel campu Númberu de páxina

Pa movese col Navegador a una determinada páxina, indique'l númberu de la páxina nel campu xiratorio Páxina del Navegador y calque la tecla Entrar.

Iconu de nota

Si calca les tecles d'accesu directu Mayús +  + F5, introduzse un númberu de páxina. Cuando se calca Entrar, el cursor mover a la páxina escoyida.