Incorporar fueyes de cálculu nes diapositives

Pue aplicar distintos métodos pa inxertar caxelles na fueya de cálculu ente les sos diapositives de Impress o les sos páxines de Draw:

  1. Inxertar una tabla nativa - introduza los datos dientro de les caxelles y aplique el formatu de luxu utilizando la tabla de diseñu na seición del Panel de xeres

  2. Inxertar una nueva tabla como un oxetu OLE o inxertar una filera esistente como un oxetu OLE - pue especificar l'enllaz a un ficheru pa ser un enllaz en vivu a los últimos datos guardaos nun ficheru de fueya de cálculu

Inxertar una tabla nativa

  1. Volver a la diapositiva de Impress o la páxina de Draw onde deseya inxertar la tabla.

  2. Escueya Inxertar - Tabla o use l'iconu de Tabla na barra d'herramienta Estándar pa inxertar una tabla.

  3. Faiga doble clic na tabla ya introduza o pegue los datos dientro de les caxelles

  4. Escoyer dalgún conteníu de la caxella y faer un click derechu p'abrir el menú de contestu. Escueya los comandos pa camudar el conteníu de la caxella, como por exemplu el tamañu de los tipos y l'espaciu ente llinies.

  5. Faiga un click dercho nel borde de la tabla p'abrir el menú de contestu. Utilice'l menú de contestu de tables pa agragar el títulu y la descripción de la tabla, o pa la distribución de les fileres o de les columnes ente otros comandos.

  6. Escueya delles caxelles y faiga un clic derechu p'abrir el menú contestual, dende onde pue amestar o desaniciar fileres y columnes, ente otros comandos.

    Pa escoyer una área rectagular de caxelles, señale (col punteru) un ángulu d'una caxella dientro del rectángulu, caltenga precionado el botón del mur y arrastre el mur a la esquina opuesta del rectángulu, despues d'esto suelte'l botón del mur.

    Pa escoyer una caxella, apunte a esa caxella, caltenga precionado el botón del mur y arrastre el mur escontra la caxella vecina y torne al puntu d'orixe d'ésta aición, despues d'esto suelte'l botón del mur.

Inxertar una nueva fueya de cálculu como un oxetu OLE

Pue amestar una fueya de cálculu de LibreOffice Calc en blancu a una diapositiva como un oxetu OLE.

  1. Vaya a la diapositiva onde deseye inxertar la fueya de cálculu.

  2. Escueya Inxertar - OLE- Oxetu. Faiga clic en Crear nuevu y escueya la fueya de cálculu LibreOffice. Faiga clic n'Aceutar. Depués faiga clic na fueya de cálculu pa introducir los sos datos.

  3. Faiga clic fuera de la fueya de cálculu pa ver la diapositiva.

Pa camudar el tamañu de la fueya de cálculu ensin camudar el tamañu de les caxelles, faiga un doble pulsación sobre la fueya y arrastre una de les agarraderes de la esquina. Pa camudar el tamañu de les caxelles de la fueya de cálculu, calque sobre la fueya y arrastre una de les agarraderes de la esquina.

Inxertar una fueya de cálculu dende un ficheru

Al inxertar una fueya de cálculu na diapositiva, los cambeos efeutuaos nel ficheru orixinal de la fueya nun s'actualicen na diapositiva. Sicasí, pue efeutuar cambeos na fueya de cálculu na mesma diapositiva.

  1. Vaya a la diapositiva onde deseye inxertar la fueya de cálculu.

  2. Escueya Inxertar - Oxetu - Oxetu OLE.

  3. Escueya Crear de ficheru y faiga clic en Guetar.

  4. Busque el ficheru que deseye inxertar y calque Aceutar.

    Activa la caxa de verficación con Enllazar a ficheru pa inxertar el ficheru como un enllaz.

Iconu de nota

La fueya de cálculu completa inxertar na diapositiva. Si deseya modificar la fueya amosada, faiga un doble pulsación sobre la fueya de cálculu y escueya una fueya distinta.


Formatu- Diseñu de diapositiva

Inxertar - Oxetu - Oxetu OLE