Empecipiando una presentación

Distintes formes pa empezar una presentación. Una vegada que la presentación tea activa, pue tomar el control primiendo los botones del mur.

De mou predetermináu una diapositiva empieza na primer páxina. Usté avanza manualmente al traviés de les diapositives hasta la última páxina. Pue camudar esta configuración.

Empecipiando una presentación

Iconu de conseyu

Si deseya que toles presentaciones empiecen a partir de la diapositiva actual en llugar de la primera, escueya - LibreOffice Impress - Xeneral y faiga clic en Siempres cola páxina actual.


Iconu de conseyu

Calque Esc pa detener la presentación primero que remate.


Hai munches más tecles disponibles en controlar una diapositiva. Tamién pue faer clic col botón derechu del mur p'abrir un menú de contestu con comandos útiles.

Amosar una presentación automática (mou kiosco)

Pa camudar automáticamente a la siguiente páxina, tien d'asignar una transición de diapositiva a cada disapositiva.

  1. Open the Slide Transition sidebar deck.

  2. Nel área de diapositives Avanzaes, faiga clic en automáticamente dempués, y escueya la duración del tiempu.

  3. Calque Aplicar a toles diapositives.

Iconu de conseyu

Pue asignar un tiempu distintu pa cada diapositiva pa proceeder a la siguiente diapositiva. La ferramienta de Presentación con cronometraxe pues asisti-y pa poder axustar el tiempu.


P'avanzar a la primer diapositiva, una vegada que s'amosaron toles diapositives, tien de configurar la presentación por que se repita automáticamente.

  1. Escueya Presentación - Configuración de la presentación.

  2. Nel área d'escritura, faiga clic en Autu y escueya una posa determinada ente les presentaciones.

Executar una presentacion dende un ficheru.

Pue empecipiar LibreOffice dende la llinia de comandu, siguíu de los parámetros -show y un nombe de ficheru de Impress. Por exemplu, pa empecipiar un ficheru filename.odp dende la llinia de comandu, escriba'l siguiente comandu:

soffice -show filename.odp

Esto asume que soffice atopar na ruta de programes del so sistema y que'l documentu filename.odp atópase allugáu dientro del directoriu actual.