Curva

L'iconu Curva de la barra Dibuxo abre la barra de ferramientes Llinies, cola que pue incorporar llinies y formes na diapositiva actual.

Si caltién primida la tecla "Mayúscules", el movimientu del mur llindar a múltiplos de 45 graos. Si caltién primida la tecla , el nuevu puntu nun se va coneutar col postreru. Esto dexa crear oxetos que se componen de curves que nun tán coneutaes. Si dibuxa un oxetu más pequeñu mientres caltién primida la tecla nun oxetu mayor qu'entá nun se zarró, l'oxetu menor va restar del mayor, de cuenta que va apaecer como un furacu.

Les formes zarraes rellénense automáticamente col rellenu amosáu nel cuadru Estilu de rellenu de la barra Llinies y rellenu.

Curva, rellena

Dibuxa una forma zarrada rellena basada nuna curva de Bézier. Faiga clic sobre la posición na que deseye empecipiar la curva, arrastre, suelte, mueva'l punteru a la posición na que deseye finar la curva y faiga clic. Mueva'l punteru y vuelva faer clic p'amestar un segmentu rectu a la curva. Faiga doble clic pa zarrar la forma.

Iconu

Curva, rellena

Polígonu, con rellenu

Dibuxa una forma zarrada compuesta de segmentos rectos. Faiga clic sobre la posición na que deseye empecipiar el polígonu y arrastre pa dibuxar un segmentu. Vuelva faer clic pa definir el final del segmentu y siga calcando pa definir el restu de segmentos del polígonu. Faiga clic pa completar el polígonu. P'acutar el polígonu a ángulos de 45 graos, caltenga calcada la tecla Mayús cuando faiga clic col mur.

Iconu

Polígonu, rellenu

Polígonu (45°), rellenu

Dibuxa una forma zarrada compuesta de segmentos rectos que los sos ángulos tán acutaos a múltiplos de 45 graos. Calque sobre la posición na que deseye empecipiar el polígonu y arrastre pa dibuxar un segmentu. Vuelva calcar pa definir el final del segmentu y siga calcando pa definir el restu de segmentos del polígonu. Calque pa completar el polígonu. Pa dibuxar un polígonu que los sos ángulos nun tean acutaos a 45 graos, caltenga calcada la tecla Mayús al faer clic col mur.

Iconu

Polígonu (45°), rellenu

Llinia a mano alzada, rellena

Dibuxa una llinia a mano alzada al abasnar na diapositiva. Al soltar el botón, LibreOffice crea una forma zarrada dibuxando un segmentu rectu ente'l puntu final y el puntu inicial de la llinia. La forma contenida nes llinies de rellena col color de rellenu actual.

Iconu

Llinia a mano alzada, rellena

Curva

Dibuxa una curva de Bézier nidia. Faiga clic sobre la posición na que deseye empecipiar la curva, arrastre, suelte, mueva'l punteru a la posición na que deseye finar la curva y calque. Mueva'l punteru y vuelva faer clic p'amestar un segmentu rectu a la curva. Faiga doble clic pa completar la curva. Pa crear una forma zarrada, faiga doble clic nel puntu inicial de la curva. L'arcu de la curva determinar la distancia arrastrada.

Iconu

Curva

Polígonu

Dibuxa una llinia compuesta de dellos segmentos rectos. Arrastre pa dibuxar un segmentu, faiga clic onde quiera definir el puntu final del mesmu y arrastre pa dibuxar un nuevu segmentu. Faiga doble clic pa finar la llinia. Pa crear una forma zarrada, faiga doble clic nel puntu inicial de la llinia.

Si al dibuxar caltién calcada la tecla Mayús, los puntos nuevos van abasnase namái n'ángulos de 45 graos.

Pa camudar de forma interactiva los puntos d'un polígonu, active el mou Modificar puntos.

Iconu

Polígonu

Polígonu (45°)

Dibuxa una llinia compuesta por una serie de segmentos rectos que los sos ángulos tán acutaos a múltiplos de 45 graos. Arrastre pa dibuxar un segmentu, faiga clic onde quiera definir el puntu final del mesmu y arrastre pa dibuxar un nuevu segmentu. Faiga doble clic pa terminar de dibuxar la llinia. Pa crear una forma zarrada, caltenga calcada la tecla y faiga doble clic.

Iconu

Polígonu (45°)

Llinia a mano alzada

Dibuxa una llinia a mano alzada al abasnar el cursor pol documentu actual. Pa finar la llinia suelte'l botón del mur. Pa dibuxar una forma zarrada, suelte'l botón cerca del puntu inicial de la llinia.

Iconu

Llinia a mano alzada