Mou

Modifica la forma, orientación o rellenu de los oxetos escoyíos.

Iconu

Efeutos (namái LibreOffice Draw)

P'abrir en LibreOffice la barra de ferramientes Mou dibuxu, faiga clic na flecha qu'hai xuntu al iconu Efeutos de la barra Dibuxu. En LibreOffice Impress, escueya Ver - Barres de ferramientes - Mou.

Xirar

Xira o mueve los oxetos 2D escoyíos alredor d'un puntu de rotación. Arrastre una agarradera de la esquina del oxetu na direición na que deseya faelo rodar. Pa mover un oxetu abasne una de les agarraderes centrales na direición na que deseya movelo.

Cada diapositiva tien un únicu puntu de rotación. Faiga doble clic sobre un oxetu pa mover el puntu de rotación al centru del oxetu. Tamién pue abasnar dichu puntu a una nueva posición de la pantalla y, de siguío, faer rodar l'oxetu.

Iconu de nota

Si escueye un grupu qu'incluya un oxetu 3D, xirase namái l'oxetu 3D. Nun ye posible inclinar un oxetu 3D, sicasí pue xirase alredor de les exes X ya Y por aciu les maniyes centrales.


Iconu

Xirar

Voltiar

Reflexa los oxetos escoyíos alredor d'una llinia de reflexón que pue abasnar a cualquier llugar de la diapositiva. Arrastre una de les agarraderes del oxetu al traviés de la llinia de reflexón pa reflexalo. Pa camudar la orientación de la llinia de reflexón, abasnar por unu de los sos estremos a la nueva posición.

Iconu

Voltiar

En cuerpu de rotación 3D

Convierte los oxetos 2D escoyíos nun oxetu 3D, faciéndolos xirar alredor d'una llinia de simetría.

Arrastre la llinia de simetría a una nueva posición pa camudar la forma del oxetu convertíu. Pa camudar la orientación de la llinia de simetría abasnar por unu de los sos estremos a la nueva posición. Calque sobre l'oxetu pa convertilo n'oxetu 3D.

Iconu

En cuerpu de rotación 3D

Asitiar en círculu (en perspectiva)

Aburuya l'oxetu escoyíu envolubrándolo alredor de círculos imaxinarios y amestando perspectiva. Arrastre una de les agarraderes del oxetu escoyíu p'aburuyalo. Si l'oxetu escoyíu nun ye un polígonu o una curva de Bézier, va indicáse-y que convierta l'oxetu nuna curva pa poder aburuyalo.

Iconu

Asitiar en círculu (en perspectiva)

Asitiar en círculu (inclinar)

Aburuya l'oxetu escoyíu envolubrándolo alredor de círculos imaxinarios. Arrastre una de les agarraderes del oxetu escoyíu p'aburuyalo. Si l'oxetu escoyíu nun ye un polígonu o una curva de Bézier, va indicáse-y que convierta l'oxetu nuna curva pa poder aburuyalo.

Iconu

Asitiar en círculu (inclinar)

Aburuyar

Dexa abasnar les agarraderes del oxetu escoyíu pa camudar la so forma. Si l'oxetu escoyíu nun ye un polígonu o una curva de Bézier, va indicáse-y que convierta l'oxetu nuna curva pa poder aburuyalo.

Iconu

Aburuyar

Tresparencia

Aplica un dilíu con tresparencia al oxetu seleicionáu. La llinia de tresparencia representa una escala de buxu onde'l tirador prietu correspuende al 0 % de tresparencia ya'l blancu a un 100 %.

Arrastre l'agarradera blanca pa camudar la direición del gradiente de tresparencia. Arrastre l'agarradera negra pa camudar el llargor del gradiente. Tamién pue abasnar y asitiar colores de la barra de colores sobre les agarraderes pa camudar los sos valores d'escala de grises.

Iconu de nota

P'amosar la Barra de colores, escueya Ver - Barres de ferramientes - Barra de colores.


Iconu

Tresparencia

Gradiente

Modifica'l rellenu de gradiente del oxetu escoyíu. Esti comandu namái ta disponible nel casu d'haber aplicáu al oxetu un gradiente en Formatu - Área. Arrastre les agarraderes de la llinia de gradiente pa camudar la direición o'l llargor d'ésti. Tamién pue abasnar y asitiar colores de Barra de colores sobre les agarraderes pa camudar el color de los puntos finales del gradiente.

Iconu de nota

P'amosar la Barra de colores, escueya Ver - Barres de ferramientes - Barra de colores.


Iconu

Gradiente