Programa d'informe de fallos

La ferramienta d'informe de fallos empecípiase automáticamente cuando se bloquia un programa.

El programa d'informe de fallos axunta tola información necesaria p'ayudar a los desarrolladores de programes a ameyorar el códigu, con cuenta de que nes versiones posteriores esti fallu probablemente pueda evitase. Ayudar a ameyorar el software y únvienos un informe del fallu xeneráu.

Empecipiar el programa d'informe de fallos

La ferramienta d'informe de fallos empecípiase automáticamente en casi tolos bloqueos de programa.

Completar l'informe

Nel diálogu de la ferramienta d'informe de fallos, pue escribir información adicional p'ayudar los desarrolladores a atopar l'erru. Por exemplu, indique tamién si l'erru namái apaez tres un cambéu nel hardware o'l software, o si fíxose clic nun botón.

Unviar l'informe del fallu

El programa d'informe de fallos usa'l protocolu HTTP PUT/SOAP pa unviar los datos del informe. Opcionalmente pue escribir una descripción que nos ayudar a identificar el contestu de la cayida del programa. Calque dempués el botón Unviar.

Iconu d'alvertencia

Nun va llograr una respuesta al so informe de fallu. Si precisa asistencia, visite el foru d'asistencia n'Internet.


Si deseyar, respuenda a les entrugues que los desarrolladores puedan tener sobre l'erru del qu'informó. Marque'l caxellu de verificación si autorízanos a ponenos en contactu con usté per corréu-y, nel casu de precisar información adicional. Esti caxellu ta en blancu de forma predeterminada, de forma que nun va recibir nengún corréu-y de nós.

¿Qué datos s'unvien?

L'informe de fallu consta de dellos ficheros. El principal contién información sobre'l tipu de fallu, el nome del sistema operativu y la versión, l'usu de la memoria y la descripción qu'introdució. Pue calcar el botón Amosar informe nel diálogu principal del programa d'informe de fallos pa ver qué se va unviar nel ficheru principal.

Amás, el conteníu relevante de la memoria y los rastros de les piles axuntar por aciu delles ferramientes estándar del sistema ("dbhhelp.dll" nos sistemes Windows, "pstack" nos sistemes UNIX). Tamién se va unviar esta información.