Rexistrar llibreta de direiciones

En LibreOffice pue rexistrar distintes fontes de datos. El conteníu de los campos de datos va tar entós disponible nos diversos campos y controles. La llibreta de direiciones del sistema ye un exemplu de fonte de datos.

Les plantíes y los asistentes de LibreOffice utilicen campos pal conteníu de la llibreta de direiciones. Si ta activáu, los campos xenerales de les plantíes reemplácense automáticamente colos campos del orixe de datos de la llibreta de direiciones.

Por que la sustitución surta efeutu, indique a LibreOffice la llibreta de direiciones que s'utiliza. L'Asistente que solicita esta información apaez de forma automática la primer vegada que s'activa, por exemplu una plantía de carta comercial. L'Asistente tamién pue executase siguiendo los pasos que s'indiquen de siguío.

Iconu de nota

The address book data is read-only in LibreOffice Base. It is not possible to add, edit, or delete address data from within Base.


Asistente pa oríxenes de datos de direiciones

Pa executar l'Asistente de orixe de datos de direiciones, escueya Ficheru - Asistentes - Orixe de datos de direiciones.

Rexistrar manualmente una llibreta de direiciones que yá esiste

  1. Escueya Ferramientes - Fonte de la llibreta de direiciones. Apaez el diálogu Plantíes: Designación de llibreta de direiciones.

  2. Nel cuadru combináu Fonte de datos, escueya la llibreta de direiciones del sistema o la fonte de datos que deseye usar como llibreta de direiciones.

  3. Si inda nun rexistró la llibreta de direiciones del sistema en LibreOffice como orixe de datos, faiga clic nel botón Orixe de datos de direiciones. D'esta forma, aportar al Asistente d'Orixe de datos de llibreta de direiciones, pa poder rexistrar la llibreta de direiciones como nuevu orixe de datos en LibreOffice.

  4. Nel cuadru combináu Tabla, escueya la tabla de la base de datos que deseye usar como llibreta de direiciones.

  5. En Asignación de campu, acomuñe los campos de nome, empresa, departamentu, etc., colos nomes de campu utilizaos na so llibreta de direiciones.

  6. Cuando acabe, zarru'l diálogu faciendo clic en Aceutar.

D'equí p'arriba la fonte de datos queda rexistrada en LibreOffice como llibreta de direiciones. Si agora abre una plantía de la categoría Correspondencia comercial, LibreOffice pue inxertar automáticamente los campos correutos nun formulariu de carta.