Ficheru

El menú Ficheru d'una ventana de base de datos. Namái s'inclúin na llista les entraes específiques de bases de datos.

Guardar

Guarda el ficheru de base de datos, consulta, formulariu o informe activu. Si tratar del ficheru de base de datos, apaez el diálogu Ficheru - Guardar. Si tratar de los otros oxetos, apaez el diálogu Guardar.

Guardar como

Guarda el ficheru de base de datos actual con otru nome. Nel diálogu Ficheru - Guardar, escueya una ruta y un nome de ficheru pa guardar.

Esportar

Esporta l'informe o'l formulariu escoyíu a un documentu de testu. Un informe dinámicu espórtase como una copia del conteníu de la base de datos nel momentu de la esportación.

Unviar

Abre un submenú.

E-mail Document

Abre l'aplicación de corréu electrónicu predeterminada pa unviar un nuevu mensaxe de corréu electrónicu. El ficheru de base de datos actual amiéstase como axuntu. Pue especificar l'asuntu, los destinatarios y el cuerpu del mensaxe.

Informe como corréu electrónicu

Abre l'aplicación de corréu electrónicu predeterminada pa unviar un nuevu mensaxe de corréu electrónicu. L'informe escoyíu amiéstase como axuntu. Pue especificar l'asuntu, los destinatarios y el cuerpu del mensaxe. Un informe dinámicu espórtase como una copia del conteníu de la base de datos nel momentu de la esportación.

Informe en documentu de testu

Esporta l'informe escoyíu a un documentu de testu. Un informe dinámicu espórtase como una copia del conteníu de la base de datos nel momentu de la esportación.