Asistente pa cuadros combinaos/cuadros de llista

Cuando s'inxerta un cuadru combináu o de llista nun documentu, empecípiase un asistente de forma automática. L'asistente dexa especificar de forma interactiva la información que s'amuesa.

P'aportar a esti comandu...

Abra la barra de ferramientes Campos de control de formulariu, faiga clic nel iconu Cuadru combináu o Cuadru de llista y arrastre el mur pa xenerar el campu. El formulariu tien de tener conexón cola base de datos.


Iconu de nota

Use l'iconu Activar o desactivar asistentes pa torgar que l'asistente empecipiar de forma automática.


Los asistentes pa cuadros combinaos y de llista difieren unos d'otros nel pasu final. Eso debe a la naturaleza de los campos de control:

Llistaos

Los llistaos dexen al usuariu escoyer una entrada d'ente les varies que contién la llista. Felicidaes entraes atópense almacenaes nuna tabla de base de datos y nun puen editase dientro del llistáu.

Como norma xeneral, la tabla de base de datos que contién les entraes de llista visibles del formulariu nun ye la tabla na que se basa'l formulariu. Los cuadros de llista d'un formulariu funcionen por aciu referencies, esto ye, les referencies a les entraes de llista visibles topar na tabla del formulariu (tabla de valores); felicidaes entraes tamién s'escriben como tales na tabla de valores si l'usuariu escueye una entrada de la llista y guardar. Por aciu los valores de referencia, los cuadros de llista puen amosar datos d'una tabla enllazaos cola tabla de formulariu actual. D'esta forma, el Asistente pa cuadros de llista dexa la vinculación de dos tables d'una base de datos, con cuenta de que'l control de campu pueda amosar una llista detallada d'un campu de base de datos que s'atopa nuna tabla distinta de la que'l formulariu fai referencia.

Nes demás tables, el campu necesario guetar por aciu los nomes de campu (ControlSource) y, de siguío, los campos rellenar del mou correspondiente. Si'l nome de campu nun s'atopa, la llista permanez balera. Si los campos de llista contienen columnes enllazaes, la primer columna de la otra tabla va emplegar ensin qu'antes s'amuese la consulta.

Por exemplu, si una tabla d'artículos contién el númberu de provisor, el cuadru de llista pue emplegar l'enllaz "númberu de provisor" p'amosar el nome del provisor dende la tabla de provisores. Na páxina Enllaces de campu l'asistente solicita los parámetros necesarios pa esti enllaz.

Cuadros combinaos

Nel casu de los cuadros combinaos, los usuarios puen escoyer una entrada de la llista o escribir ellos mesmos el testu. Les entraes que s'ufierten na llista por que los usuarios escoyer puen venir de cualquier tabla de base de datos. Les entraes escoyíes o escrites polos usuarios por que se guarden puen guardase namái nel formulariu o nuna base de datos. Si guardar nuna base de datos, van escribir na tabla na que se basa'l formulariu.

Los cuadros combinaos puen amosar los datos de cualquier tabla, cola condición de que nun haya nenguna conexón directa ente la tabla del formulariu actual y la tabla que los sos valor amosar nel cuadru combináu (tabla de llistáu). Los cuadros combinaos nun trabayen con referencies. Cuando l'usuariu introduz o escueye un valor y guardar, el valor que realmente s'amuesa ye'l que s'introduz na tabla de formulariu. Cuidao que nun esiste nenguna vinculación ente la tabla de formulariu y la de llistáu, nun apaez la páxina Vinculación de campu

Si tratar d'un cuadru de llista, les entraes escoyer na llista y guardar na tabla de llista. Si tratar d'un cuadru combináu, pue amestase testu pa guardalo na tabla de la base de datos activa del formulariu (tabla de valores) y almacenalo como convenga. Pa tal propósitu, el Asistente pa cuadros combinaos presenta Procesamientu de datos como última páxina, opción de la qu'escarecen los cuadros de llista. Nesta páxina pue especificase si'l testu que s'escribió tien de guardase y el so allugamientu na tabla de valores.

Asistente pa elementos de tabla / cuadru de llista / cuadros combinaos: Datos

Escueya la fonte de datos y la tabla a les que se correspuende'l campu del formulariu. Si inxerta'l campu de formulariu nun documentu que yá se enllazó a una fonte de datos, la páxina vuélvese invisible.

Asistente pa cuadros combinaos / cuadros de llista: Seleición de tabla

Especifica una tabla d'ente les disponibles na base de datos que contién el campu de datos que'l so conteníu tien d'amosase como entrada de la llista.

Asistente pa cuadros combinaos / cuadros de llista: Seleición de campu

Escueya'l campu de datos na tabla de la páxina anterior, el so conteníu va amosar nel cuadru de llista o cuadru combináu.

Asistente pa cuadros de llista: Enllaz de campu

Indica los campos a los que tán enllazaes les tables de valores y de llista.

Asistente pa cuadros combinaos: Campu de base de datos

Al trabayar con campos combinaos pue guardar el valor d'un campu nun campu de base de datos o usalo pa visualizalo nel formulariu.

Encaboxar

Al faer clic en Encaboxar, el diálogu zarrar ensin guardar los cambeos efeutuaos.

Anterior

Repare les opciones del diálogu que s'efeutuaron nel pasu anterior. La configuración actual nun se camudó. Esti botón namái pue activase a partir de la páxina 2 d'equí p'arriba.

Siguiente

Faiga clic nel botón Siguiente, y l'Asistente utiliza la configuración actual del diálogu y avanza al pasu siguiente. Si yá s'atopa nel últimu pasu, el botón convertir en Crear.