Tabla de Datos

Abre'l diálogu Tabla de datos onde pue editar los datos del gráficu.

El diálogu Datos del gráficu nun ta disponible si inxerta un gráficu basáu nuna fueya de cálculu de Calc o nuna tabla de Writer.

Iconu de nota

Dellos cambeos namái se van apreciar dempués de qu'haya zarráu y vueltu a abrir el diálogu.


P'aportar a esti comandu...

Escueya Ver - Datos del gráficu (Gráficos)

En barra de Formatu, faiga clic en

Iconu

Datos del gráficu


Press Shift+F1 and point to a control to learn more about that control.

Pa camudar datos del gráficu

Cuando creas un gráficu que ta basáu en datos per defeutu, o cuando copies un gráficu dientro del to documentu, pues abrir el diálogu de Tabla de datos pa ingresar los tos propios datos. El gráficu respuende a los datos nuna previsualización automática.

Zarru'l diálogu de Datos del gráficu p'aplicar tolos cambeos al gráficu. Escueya Editar - Desfacer pa encaboxar los cambeos.

  1. Inxertar o escoyer un gráficu que nun tea basáu en caxelles con datos esistentes.

  2. Escueya Ver – Datos del Gráficu p'abrir el diálogu de Tabla de datos.

    Les series de datos entamar en columnes. El rol de la columna que ta más a la izquierda ye'l d'establecer les categoríes o etiquetes de datos respectives. El conteníu de la columna que ta más a la izquierda siempres se formatea como testu. Pue inxertar más columnes de testu por que se usen como etiquetes xerárquiques.

  3. Faiga clic nuna caxella del diálogu y camude los conteníos. Faiga clic n'otra caxella pa ver los conteníos modificaos na vista previa.

  4. Ingresa'l nome de la serie de datos na caxa de testu qu'hai enriba de la columna.

  5. Use los iconos d'enriba de la tabla pa inxertar o desaniciar fileres y columnes. Pa les series de datos con múltiples columnes, namái pue inxertase o desaniciar la serie entera.

  6. L'orde de la serie de datos nel gráficu ye'l mesmu que na tabla de datos. Use l'iconu Mover Series a la derecha pa camudar a la derecha la columna actual cola siguiente.

  7. L'orde de les categoríes o puntos de datos nel gráficu son los mesmos que na tabla de datos. Use l'iconu Mover Filera embaxo pa camudar la filera actual cola siguiente de baxo.